Na czym polega outsourcing kooperacyjny? Wyjaśniamy!

0
62

Jeśli coraz częściej zastanawiasz się, czy nie można by było oddelegować części zadań Twojej firmy zewnętrznym podmiotom, to śpieszymy z odpowiedzią: tak, można to zrobić! Zarządzanie własną firmą może stać się łatwiejsze i przyjemniejsze!

Czym jest usługa outsourcingu kooperacyjnego?

Z angielskiego termin ten oznacza „outside- resource- using” czyli tyle co korzystanie z usług zewnętrznych. Choć obecny jest już na polskim rynku od jakiegoś czasu to wciąż najbardziej prężnym i skutecznym w jego prowadzeniu jest ca-staff.eu, o czym warto pamiętać poszukując idealnego dla siebie rozwiązania.  

Dla kogo?

Tego typu usługi to rozwiązanie efektywne tylko wtedy, gdy przedsiębiorstwo gotowe jest do bardzo ścisłej współpracy z wybraną przez siebie firmą zewnętrzną. Outsourcing kooperacyjny może przybierać różne postaci, zależnie od potrzeb klienta, ale należy zaznaczyć już na wstępie, że wszystkie działania, niezależnie czy wiążą się ze strefą wewnętrzną czy zewnętrzną, stają się współzależne od siebie.

Dzięki odpowiedniemu dostosowaniu konkretnej formy do danego przedsiębiorstwa zyskać możemy produkt uniwersalny, o cech indywidualnych, zbudowanych na potrzeby tylko Twojej firmy. W przypadku outsourcingu kooperacyjnego współpraca taka najczęściej wiąże się ze stworzeniem osobnego systemu informatycznego pozwalającego na rozwój i samodzielną pracę. Co warto jednak zaznaczyć, działania związane z outsourcingiem to jednak branża znacznie szersza, która oferuje spory wachlarz usług.

Na co możesz liczyć?

Przede wszystkim korzystanie z zakresu usług outsourcingu kooperacyjnego pozwala na znaczną redukcję kosztów i wzrost kontroli wewnątrz firmy (którą można prowadzić w oparciu o nowoczesne, wdrożone przez firmę zewnętrzną systemy). Na liście zalet ogólnych warto wymienić także możliwość wdrażania nowoczesnych narzędzi informatycznych i kadrowych, korzystania z fachowej obsługi i doradztwa, oraz okazję do szybkiego rozwoju. Korzystając z usług ca-staff.eu możesz liczyć również na:

  • przejęcie przez firmę zewnętrzną jednego lub większej ilości działów np. księgowości, kadr, IT,
  • audyt kadrowy,
  • ewaluację strategii działów firmy,
  • wdrażanie narzędzi informatycznych i nowych rozwiązań,
  • przystosowanie środowiska do nowych systemów,
  • rozliczanie wynagrodzeń, czasu pracy,
  • wsparcie szkoleniowe i merytoryczne,
  • pełną opiekę techniczną.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here