Czy reklama na samochodzie jest skuteczna? Mobilne formy reklamy zewnętrznej

0
1222

Reklama zewnętrzna zdaje się nas zalewać z każdej strony. Szczególnie uwidacznia się to w centrach miast, gdzie wszędzie dookoła otaczają nas billboardy, szyldy reklamowe, kasetony, plakaty i wiele innych rodzajów reklamy. Do rąk wciskane są nam ulotki, a świecące ekrany z przewijającą się treścią skutecznie zwracają naszą uwagę. Reklama zewnętrzna trafiła nawet na nasze pojazdy, których, w zależności od rodzaju prowadzonej działalności, może być w firmie całkiem sporo. To prowadzi nas do chęci wyróżnienia firmowych pojazdów na tle innych i często nie chodzi tu nawet o reklamę, tylko o samą identyfikację wizualną marki.

Czym jest reklama na samochodzie?

Reklama na samochodzie to nic innego jak odpowiednio przygotowana folia przyklejana do karoserii. Nie dochodzi tu więc do żadnego lakierowania i ingerencji w samochód. W zależności od budżetu, powierzchni i okresu ekspozycji wybierane są różne rodzaje folii i techniki laminacji. Dzięki temu nasza reklama zewnętrzna na samochodzie będzie idealnie do niego dopasowana i utrzyma się tyle czasu, ile sobie życzymy. Po skończonej kampanii lub po zmianie wizerunku samochód można przywrócić do staniu sprzed oklejenia i na nowo zaprojektować reklamę.

Kiedy warto wybrać oklejanie samochodu?

Podstawowym zadaniem reklamy na samochodzie jest, jak sama nazwa wskazuje, promocja działalności w sposób mobilny. Dzięki takiej formie reklama zewnętrzna naszej firmy będzie wszędzie tam, gdzie wybierzemy się naszym firmowym pojazdem. Do tego będzie to wyglądać profesjonalnie i szczególnie uwidoczni się w przypadku wyjazdów na delegacje i konferencje. Pamiętajmy jednak, że sam pojazd również musi się odpowiednio prezentować i reklama na samochodzie tego nie zmieni. Jeśli już o firmowych wyjazdach mowa, to funkcja reklamowa schodzi tu na drugi plan. Ważniejsza staje się spójna identyfikacja wizualna, dzięki której nasza marka będzie rozpoznawalna w branży i wyróżni się na tle pozostałych.

Oklejanie samochodów, autobusów i flot ciężarówek

Samochód nie jest jedynym pojazdem, który możemy okleić. I o ile faktycznie oklejanie samochodu cieszy się największą popularnością, tak wiele firm decyduje się na oklejenie całej floty pojazdów. A ta w zależności od działalności może składać się z dużej ilości autobusów lub ciężarówek. Dzięki temu uzyskamy spójny obraz naszej firmy nie tylko w siedzibie, ale także na drogach. Firmy transportowe lub z przemysłu paliwowego bardzo często posiadają dużo naczep, które również bez żadnego problemu możemy okleić za pomocą folii.

Pozostałe rodzaje mobilnej reklamy zewnętrznej

Tak naprawdę, jeśli chodzi o mobilną reklamę zewnętrzną, to nie mamy zbyt dużego wyboru. Reklama na samochodzie jest zdecydowanie najpopularniejszym jej rodzajem. Istnieją co prawda przyczepy reklamowe, lecz obecnie są już bardzo rzadko stosowane. Trzeba je wynajmować, co sprawia, że dobrze nadadzą się tylko do chwilowego promowania danej promocji lub wydarzenia. W pozostałych przypadkach lepiej postawić na jednorazowy wydatek w postaci oklejania samochodu lub całej floty.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here